۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
بازدید:۲۴۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق زورگیر طلا در محدوده حسن آباد فشافویه این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون چهار مالباخته شناسایی شده‌اند.
کد خبر : ۴۴۲۰۸

به گزارش صد آنلاین ،  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق زورگیر طلا در محدوده حسن آباد فشافویه این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون چهار مالباخته شناسایی شده‌اند.

 

 

 


 سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از بانوان در محدوده حسن آباد فشافویه موضوع سریع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ری، قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مشخص شد ۲ مرد جوان با یک دستگاه خودرو سواری در ابتدا سوژه‌های خود را در ساعات ابتدایی صبح با پرسیدن آدرس از بانوان پیدا می‌کردند و سپس آنها را تعقیب کرده و در موقعیتی مناسب با تهدید طلاهای آنان را به سرقت می‌بردند. این مسئول خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و فنی سرانجام در ششم مهرماه امسال مخفیگاه سارقان را در شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم به موقعیت اعزام و در یک اقدام ضربتی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها را که در محل بود توقیف کردند. سرهنگ طرهانی یادآور شد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و دعوت مالباختگان، در بین دیگر سارقان توسط چهار مالباخته شناسایی شدند، که پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها