آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
بازدید:۵۸۰
صد آنلاین | نگاهی به معاملات امروز بورس نشان می‌دهد پس از درجا زدن شاخص کل در روز دوشنبه، این نماگر در پایان بورس امروز اندکی افزایش ارتفاع داد. شاخص هم‌وزن نیز در روز جاری مثبت بود و بازار سهام با نقشه‌ای سبز به استقبال تعطیلات رفت.
کد خبر : ۴۴۱۵۰

به گزارش صد آنلاین ، معاملات بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص کل در جهت معاملات روز گذشته خود رفتار کرد و اندکی افزایش ارتفاع داد. به طوری که در پایان بورس امروز شاخص کل، با افزایش دو هزار و 263 واحدی که معادل 0.11 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 69 هزار واحدی ایستاد.

 

 

 


همچنین شاخص هم‌وزن نیز با فرمان شاخص کل حرکت کرد و بیشتر از سه هزار و 200 واحد افزایش ارتفاع داد. به این ترتیب این شاخص با رشد 0.46 درصدی به سطح 715 هزار و 989 واحدی برسد.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 6 میلیارد و 300 میلیون برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را سه هزار و 691 میلیارد تومان نشان می‌دهد. جالب است گفته شود این اعداد کمترین ارقام ثبت شده در هفته‌ است.

پایان بورس 12 مهر 1402

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در روز جاری حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 46 میلیارد تومانی پول از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی می‌دهد.

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز سه سهم ثامان، حفارس و فملی بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های حفارس، دی و شستا به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وسینا با افزایش 6.99 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، ثپردیس نیز با افت 6.91 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

 

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های حفارس، تجلی و وشهر تعلق گرفت. همچنین سهم‌های حفارس، وسینا و وساپا نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای فرابورس، خاور و فارس خروج پول هوشمند داشتند

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های وخاور، شوینده و حفارس رقم خورد. همچنین فخوز در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد شپدیس بود.

 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها