۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
بازدید:۱۷۸
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک‌دستگاه تریلی در شهرستان خوسف خبر داد.
کد خبر : ۴۳۶۵۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ سیدمرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک‌دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

 

 

 


وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۲ هزارلیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این خصوص یک‌دستگاه تریلی توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ موسوی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟