آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
بازدید:۲۷۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۲۰ قلم کالای قاچاق به ارزش حدودی ۸۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
کد خبر : ۴۳۵۰۵
-

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با تاکید بر اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا در ری اظهار داشت: تیم اطلاعات کلانتری 177 خاورشهر این فرماندهی با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده خاورشهر، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل کلانتری 177 قرار داد.

 

 

 


وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران کلانتری خاورشهر موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق در محدوده روستای زمان آباد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضایی تیمی از عوامل عملیات کلانتری 177 خاورشهر عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی‌های بیشتر از این مکان بیش از 320 قلم کالای قاچاق اعم از 40 کارتن سرویس قاشق و چنگال، 20 کارتن سرویس کارد آشپزخانه، 40 عدد قابلمه، 62 کارتن چای‌ساز، 160 عدد کتری برقی و ... به صورت قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 80 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها