آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
بازدید:۴۶۷
امشب بارسلونا در حالی مقابل سویا قرار می گیرد که ژاوی قصد دارد باز هم از سیستم چرخشی استفاده کند.
کد خبر : ۴۲۹۹۵

 بازی‌های فشرده  و هر سه روز یک بار بارسا، ژاوی هرناندز را مجبور کرده تا چرخشی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.موضوعی که در بازی سه شنبه شب با مایورکا تا حدودی به ضررش تمام شد و بارسا آن بازی خارج از خانه را به سختی با نتیجه مساوی 2- 2 تمام کرد.

 


بارسا امشب و در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک شهر بارسلونا در نخستین بازی هفته هشتم لالیگا میزبان سویا خواهد بود و به نظر می‌رسد ترکیب اولیه این تیم تغییراتی نسبت به دیدار اخیر مقابل مایورکا داشته باشد.

 

 



البته بارسا چهارشنبه شب یک بازی خارج از خانه دشوار مقابل پورتو خواهد داشت که به نوعی دشوارترین بازی مرحله گروهی‌اش در لیگ قهرمانان خواهد بود و شاید همین مسابقه کاری کند تا ژاوی دست به عصا حرکت کند.از سوی دیگر تیم ژاوی در 7 هفته ابتدایی هم 8 گل خورده هم چهار امتیاز از دست داده تا با اختلاف دو امتیازی نسبت به خیرونا در رده سوم جدول قرار بگیرد و به همین خاطر از دست دادن امتیاز در بازی خانگی امشب به نوعی جبران ناپذیر خواهد بود و بارسا حق از دست دادن امتیاز دیگری ندارد.

 

 

 

به نظر می‌رسد امشب لواندوفسکی و لامینه یامال به ترکیب اصلی خط حمله بارسا برگردند اما در مورد نفر سوم تردیدهایی وجود دارد.برخی منابع از تداوم حضور ژائو فلیکس در ارنج ابتدایی گفته‌اند اما برخی دیگر هم احتمال حضور رافینیا در ترکیب اولیه را جدی می‌دانند.
فلیکس شروعی فوق‌العاده در بارسا داشته و در مصاف با مایورکا بدشانس بود که گل نزد اما رافینیا در آن دیدار هم گل زد هم پاس گل داد تا بیرون گذاشتنش از ترکیب برای ژاوی دشوار شود.

 


برخلاف خط حمله به نظر می‌رسد ژاوی برای چیدمان مثلث خط میانی کار سختی نداشته باشد و با درصد بالا همان ترکیب بازی با مایورکا تکرار خواهد شد.در شرایطی که پدری هنوز به لیست برنگشته و دی یونگ هم مصدومیتی نسبتا طولانی خواهد داشت به احتمال زیاد گوندوغان و گاوی جلوتر از رومئو بازی خواهند کرد مگر اینکه ژاوی در یک تصمیم انقلابی فرمین لوپز که مقابل مایورکا گل زد را از ابتدا به میدان بفرستد و گوندوغان مثل نیمه دوم بازی قبل راس عقب مثلث باشد.

 

 

 

اما مهمترین ابهام ترکیب بارسا در بازی امشب در خط دفاعی خواهد بود.در دیدار با مایورکا ،ژاوی از زوج اینیگو مارتینز – آرائوخو استفاده کرد تا به زوج کنده – کریستینسن که در شش هفته ابتدایی فیکس بودند استراحت بدهد.گفته می‌شود کنده به ترکیب برمی‌گردد و شاید کنار آرائوخو در مرکز خط دفاع بازی کند.یک احتمال هم بازی کردن یکی از بین آرائوخو یا کنده در دفاع راست خواهد بود چرا که شاید ژائو کانسلو استراحت کند  که در این شرایط کریستینسن به ترکیب برمی‌گردد.
در دفاع چپ هم برخی منابع از حضور مارکوس آلونسو در ارنج ابتدایی گفته‌اند اما بعید است بعد از نمایش ضعیف او در دو دیداری که به میدان رفته بخصوص مصاف با سلتاویگو دوباره فیکس باشد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها