۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
بازدید:۴۶۱
صد آنلاین | مسکو تاکید کرد که ما به عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه می‌دهیم. منظور از جنگ ترکیبی، جنگی است که علیه روسیه به راه افتاده و مقابله با این جنگ ترکیبی مستلزم بودجه بیشتر است.
کد خبر : ۴۲۹۲۳

به گزارش صد آنلاین ، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری در مسکو به لایحه بودجه سال آینده روسیه که شاهد افزایشی در بودجه دفاعی است، پرداخت و گفت: واضح و آشکار است که چنین افزایشی لازم و ضروری است چرا که ما در وضعیت جنگ ترکیبی به سر می‌بریم.

 

 

 


وی افزود: ما به عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه می‌دهیم. منظور من از جنگ ترکیبی، جنگی است که علیه روسیه به راه افتاده و مقابله با این جنگ ترکیبی مستلزم بودجه بیشتر است.

پسکوف همچنین از دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه و «رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن خبر داد و گفت: در این دیدار درباره اوضاع چچن، اوضاع اقتصادی و اوضاع اجتماعی آن صحبت شد و پوتین اوضاع چچن را در مجموع مثبت توصیف کرد.

سخنگوی کرملین در بخش دیگری از این کنفرانس خبری به موضوع قره‌باغ پرداخت و اعلام کرد: مسکو به بیانیه امروز ریاست منطقه کوهستانی قره‌باغ درباره منحل شدن این جمهوری خودخوانده، توجه دارد و با دقت اوضاع به ویژه جنبه انسانی را تحت نظر گرفته است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها