آخرین اخبار
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
بازدید:۴۵۱
فرمانده نیروی هوای ارتش طی پیامی در تبریک روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است.
کد خبر : ۴۲۹۲

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوای ارتش طی پیامی روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام امیر واحدی به شرح زیر است:

سلام علیکم.

ماه شعبان با شناسنامه ولادت دردانه‌هایی که ایثار به ایشان مقروض است و آفرینش از گوشه چشم‌شان آغاز شده است از راه می‌رسد تا عشق طفیل هستی امام حسین (ع) باشد.

رشادت در مکتب قمر منیر بنی‌هاشم رشد کند و مناجات در سجاده حضرت سجاد (ع) آبرو بگیرد. آنچنان که نام پاسدار به نام نامیرای سرور آزادگان جهان گره خورده و تا ابد نبض زمان در دست عاشورا و نبض زمین در دست کربلا می‌تپد.

چه رشکی بالاتر از اینکه در تورق تاریخ طوفانزای مبارزه، چراغ ستاره‌های منظومه دفاع مقدس ودفاع از حرم آل‌الله همچون همت، باقری، کلاهدوز و سلیمانی در صحیفه پاسداری می‌درخشد. مردانی که با پیشانی‌بند «یاابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشاندند و عباس‌وار خار تجاوز و عدم را از دورادور این سرزمین و حریم حرم برچیدند.

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت سفینه‌النجاةٌ و تقارن روز پاسدار با این مناسبت فرخنده را با درود بی‌کران به ارواح سرو‌های رشید شهید پاسدار سرزمین مادری‌مان تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید عهد برادری، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزونتان را تحت هدایت خفیه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و رهبری داهیانه فرمانده فاطمی سرشتمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان حمید واحدی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها