آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶
بازدید:۲۹۳
سی‌ان‌ان نوشت: با کاهش محبوبیت بایدن و جدی‌تر شدن رقابت ترامپ با او در دور بعدی انتخابات، وی لفاظی علیه رقیب پیشین خود را افزایش داده است.
کد خبر : ۴۲۸۹۷

جو بایدن، رئیس جهور آمریکا در سخنرانی امروز (پنجشنبه) هشدار‌های جدیدی در مورد جنبش ترامپ داد و گفت: «یک اتفاق خطرناک در آمریکا رخ داده است. جنبشی افراطی وجود دارد که با اعتقادات اساسی ما در مورد دموکراسی سازگار نیست».

 

 

به گزارش سی‌ان ان، او با اشاره به جنبش انتخاباتی ترامپ گفت: «شکی نیست که حزب جمهوری‌خواه امروز توسط افراط‌گرایان هوادار جنبش ترامپ هدایت و مرعوب می‌شود». 

 

 


سی‌ان‌ان در ادامه می‌نویسد با انباشته شدن کیفرخواست‌ها و دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در طول تابستان، بایدن بیشتر در این مورد سکوت کرد و جز در یک مورد (اظهار نظر تمسخرآمیز در مورد عکس بازداشت ترامپ) چیز دیگری نگفت. 

 

 

اما از آن جایی که به نظر می‌رسد ترامپ همچنان در بین جمهوری‌خواهان پیشتاز باشد و از سوی دیگر استقبال از بایدن به عنوان رئیس جمهور دور دوم کاهش پیدا کرده، رئیس جمهور آمریکا حملات خود را به محتمل‌ترین رقیبش در انتخابات سال ۲۰۲۴ تشدید کرده است. 

 

 

گفتنی است بسیاری از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شهروندان آمریکایی به دلیل سن بالای جو بایدن، او را برای ریاست جمهوری مجدد چندان مناسب نمی‌دانند.  در همین راستا، نشریه آکسیوس روز گذشته اعلام کرد تیم انتخاباتی بایدن از او خواسته است برای جلوگیری از افتادن‌های پی در پی که سوژه رسانه‌ها شده و بحث‌ها پیرامون ناتوانی او را افزایش داده، کمتر سفر کند.

 

 

21111a

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها