۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
ماجرهای هوادار پولدار پرسپولیس / عابر بانک جدید پرسپولیس رونمایی شد؟
بازدید:۹۸۹۹
صد آنلاین | علیرضا بیرانوند در مورد هوادار پولدار پرسپولیس صحبت های مهمی را مطرح و از او تعریف و تمجید کرد.
کد خبر : ۴۲۵۲۰

حرف‌های بیرانوند در تلویزیون جذاب اما پرحاشیه بود. او در جایی از صحبت‌هایش به هوادار متمول پرسپولیس اشاره و کلی به جان او دعا کرد. بیرانوند گفت هر کس مدیرعامل پرسپولیس می‌شود به عشق این هوادار متمول است و اگر او نبود...

کاملاً مشخص است که بیرانوند (و احتمالاً چند بازیکن دیگر) از هوادار متمول پرسپولیس پول گرفته‌اند که این خود مصداق دور زدن قانون است (حداقل به زعم کسانی که قانون سقف بودجه را گذاشتند). در مورد سپاهان هم اگر دقت کرده باشید هیچ‌کس نگفت تیم اصفهانی قانون را رعایت نکرده، بلکه گفته شد قانون را دور زده‌اند که البته سپاهان اعتراض دارد و از طریق کمیته استیناف پیگیر موضوع است. حالا اظهارات بیرانوند هم می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

 

در استقلال هم قبلاً هواداران متمولی بودند که کمک می‌کردند، حتی در همین ماجرای مذکور با بیرانوند قرار بود یک هوادار پولدار استقلال ۴۰ میلیارد به بیرانوند بدهد. حالا اینکه این پول‌ها از کجا می‌آید یک بحث است و بحث دیگر اینکه آن زمان هنوز بحث قانون سقف بودجه خیلی داغ نشده بود اما حالا همه باید رعایت کنند و طبعاً پرونده قراردادهای پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گل‌گهر هم مثل سپاهان بررسی خواهد شد. شاید بیرانوند اشتباه کرد که بحث هوادار متمول پرسپولیس را مطرح کرد، البته این هوادار واقعاً عاشق پرسپولیس است و اتفاقاً بر خلاف خیلی‌ها چشم‌داشتی هم به صندلی‌های مدیریتی در پرسپولیس یا سهام این تیم ندارد اما به هر حال کمک هوادار متمول طبق اعلام مسئولان کمیته نظارت بر قراردادها مصداق دور زدن قانون است. 

 


بیرانوند در مصاحبه خود علیه درویش هم موضع گرفت و حتی گفت پیج‌های هواداری می‌توانند او را برکنار کنند! طبق شنیده‌های ما قرار نیست درویش برکنار شود. به هر حال او با پرسپولیس همه جام‌ها را گرفت و بر خلاف استقلال مجوز حضور در آسیا را هم کسب کرد اما ب

 

یرانوند آشکارا از موضع بالا در مورد مدیرعامل پرسپولیس صحبت می‌کرد و کاملاً مشخص بود که هوادار پولدار برایش عزیزتر از رضا درویش است. 
ختم کلام اینکه بیرانوند برای پرسپولیس مهره بسیار مؤثری است و نمی‌توان نقش برجسته او در موفقیت‌های این تیم پرطرفدار را نادیده گرفت اما به هر حال گاهی زبان سرخ سر سبز را بر باد می‌دهد و حالا هواداران پرسپولیس نگرانند که مبادا کمک‌های هوادار پولدار باعث کسر امتیاز شده و پرسپولیس دوباره صدر جدول را از دست بدهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها