آخرین اخبار
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
بازدید:۳۲۳
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در داخل و خارج زندان و کشف ۳۰ فقره کلاهبرداری خبر داد.
کد خبر : ۴۲۳۰۵

به گزارش صد آنلاین ، سردار حمید هداوند گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای ماکسیما و مزدا ۳ در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 

 


وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان در یک گروه پنج نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن اقدام به دیگر سرقت ها می کردند.

رییس پلیس البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی شد که این سارقان به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.

هداوند با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره سرقت خودروهای ماکسیما، مزدا ۳ و زانتیا و چهار فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه و ۲ فقره سرقت بار کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های تهران، البرز و قزوین اعتراف کردند.

هداوند با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

4461/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها