آخرین اخبار
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
بازدید:۳۴۸
صد آنلاین | با توجه به افزایش مصرف بنزین و همچنین نزدیک شدن به ایام نوروز و تخصیص سهمیه بنزین نوروزی طرح مدیریت مصرف سوخت در دست اجرا قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۴۱۸۸

به گزارش صد آنلاین ، جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور عصر چهارشنبه با حضور اعضا در نهاد ریاست جمهوری به ریاست سپهر خلجی برگزار شد.

  • در این جلسه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، گزارشی از روند مصرف بنزین در کشور طی چند سال اخیر ارائه کرد و تأکید شد که طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف مدیریت مصارف غیرمجاز در پایان سال و ایام نوروز و به منظور ارائه خدمات پایدار به هموطنان در دست اجراست.
  • در این جلسه از دست‌اندرکاران اجرای طرح در وزارت نفت خواسته شد، ضمن تبیین آثار نامناسب رشد شدید مصرف بنزین، با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه‌ها، به افکار عمومی اطمینان دهند که اجرای طرح، مشکلی برای مصارف متعارف مردم ایجاد نخواهد کرد.
  • همچنین در این جلسه ضمن تشکر از تسریع ایجاد شده در روند آماده‌سازی کارت‌های هوشمند سوخت، تأکید شد وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در خصوص ایجاد فرآیندی منظم برای اطلاع‌رسانی در اجرای طرح چاره‌اندیشی کنند.
  • رئیس‌جمهور نیز صبح چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها