آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
بازدید:۴۴۷
صد آنلاین | النصر عربستان وقتی که دفاع پرسپولیس متزلزل نشان داد توانست بالاخره دروازه بیرانوند را فرو بریزد.
کد خبر : ۴۱۸۵۲

چپ و راست پرسپولیس باید عبرت بگیرند!

به گزارش صد آنلاین ، پس از اینکه پرسپولیس میلاد سرلک را روی دو کارت زرد عجیب و غریب از دست داد، به نظر می‌رسید که روحیه بازیکنان یحیی افت کرده و آنها شاید با توجه به ستاره‌های حریف که مقابل‌شان بودند، خود را از پیش بازنده دانستند.

 

 

پرسپولیس مقاومت خوبی مقابل النصر کهکشانی داشت اما پیش از اینکه گلی به نام بازیکنان النصر ثبت بشود، این خود بازیکنان پرسپولیس بودند که دروازه بیرانوند را فرو ریختند.

 

 

پس از حرکت و شوت محمد الغریب، بازیکنان پرسپولیس می‌توانستند با هماهنگی و خونسردی بیشتر توپ را دور کنند اما ضربه نعمتی به پای دانیال اسماعیلی‌فر خورد و وارد دروازه شد تا یک گل به خودی به نام این مدافع راست ثبت بشود.

 

 

حالا دو مدافع چپ و راست پرسپولیس با گذشت چند روز از آن مسابقه سعی می‌کنند با روحیه بیشتری کار را دنبال کنند و با فراموشی آن مسابقه برای دیدار با الدحیل قطر آماده بشوند.

 

 

علی نعمتی با توجه به مصدومیت امیری در ترکیب پرسپولیس بدون جانشین است ولی دانیال وحدت حنانوف را پشت سر خود می‌بیند که این فصل در ترکیب لصلی قرار نگرفته و بعید است در بازی حساس بعدی فیکس بشود. بنابراین یحیی گل‌محمدی نیاز دارد دو مدافع کناری‌اش با تمرکز و آمادگی بیشتر کار را ادامه بدهند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها