آخرین اخبار
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
بازدید:۷۹۹
صد آنلاین | سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی که ثبت‌نام آن از شنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود، باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی واریز کنند.
کد خبر : ۴۱۸۱

امید قالیباف گفت: ثبت نام از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو از روز‌های آینده انجام خواهد شد.

او گفت:متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی باید نصف مبلغ خودرو را در حساب خود داشته باشند، به طوری که ثبت سفارش ۸۵ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده انجام خواهد شد.

  • بر این اساس، ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می‌شود و تا یک هفته (پنجشنبه ۱۱ اسفند) ادامه خواهد داشت، این ثبت‌نام طبق اعلام قبلی در سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود و در بورس کالا نخواهد بود. متقاضیان خرید باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی متقاضیان باشد و این مبلغ به مدت یک هفته بلوکه خواهد شد.

    همچنین تاکنون حدود ۸۵ تا ۹۰ هزار دستگاه خودرو وارداتی ثبت سفارش شده و حدود ۲ هزار دستگاه خودرو نیز وارد کشور شده است و تعدادی خودرو نیز در مسیر ورود به ایران قرار دارد.

    خودرو از سامانه انجام خواهد شد یعنی به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و متقاضی از ۴۸ ماه گذشته تاکنون نباید از بورس و خودروساز‌های داخلی، خرید خودرو کرده باشد.

 

 
اشتراک گذاری:
خبرهای مرتبط
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها