آخرین اخبار
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بازدید:۹۰۹
صدآنلاین | سپاهان در حالی در برابر پرسپولیس توسط فرشاد احمد زاده به گل رسید که یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس نقش بر زمین بود و سرخ ها انتظار داشتند، بازیکنان تیم میزبان توپ را به بیرون بزنند.
کد خبر : ۴۱۷۰

گل فرشاد احمد زاده ناجوانمردانه بود؟/ رامین رضاییان قبلا هشدار داده بود!

بازیکنان تیم سپاهان یک بار در بازی با گل گهر متهم به عدم رعایت بازی جوانمردانه شدند! اعتراض کادر فنی تیم گل گهر موجب شد تا در پایان بازی رامین رضاییان به همه تیم ها هشدار بدهد که ما از این پس به خاطر زمین خوردن بازیکن حریف توپ را به بیرون نمی زنیم، مگر اینکه داور دستور به قطع بازی بدهد.

رامین رضاییان در پایان این بازی گفته بود که زدن توپ به بیرون به خاطر مصدومیت بازیکن حریف موجب قطع بازی می شود و در فوتبال اروپا این اتفاق رخ نمی دهد و بهتر است تیم های ایرانی هم  این موضوع رعایت کنند و هر گاه برخورد دو بازیکن از ناحیه سر خطرناک باشد، داور همان لحظه بازی را قطع خواهد کرد.

به همین خاطر در بازی امروز سپاهان – پرسپولیس زمانی که یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس نقش بر زمین بود، سپاهانی ها به بازی خود ادامه دادند و به گل دوم رسیدند. هر چند به این موضوع تماشاگران تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم معترض شدند و زمانی که فرشاد احمد زاده تعویض شد، در کنار خط با کادر فنی تیم پرسپولیس درگیری پیدا کرد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها