آخرین اخبار
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
بازدید:۴۴۲
یک صندوق سرمایه‌گذاری از کشورهای خاورمیانه به صورت جدی به دنبال خرید باشگاه ایتنتر از خانواده ژانگ است.
کد خبر : ۴۱۳۹۰

اینتر در چند سال اخیر و خصوصا پس از شیوع جهانی ویروس کرونا با مشکلات مالی جدی روبرو شده و همین شرایط را برای مالکان این باشگاه دشوار کرده است. 

 

 


خانواده ژانگ باید مبلغ 275 میلیون یورو وامی که از اوک‌‎تری گرفته بودند را تا تاریخ 20 می 2024 بازپرداخت کنند و اگر 12 درصد سود آن هم محاسبه شود، این مبلغ تا 400 میلیون یورو هم افزایش پیدا خواهد کرد. 

 



پیش از این شرکت آمریکایی رین به صورت جدی در حال بررسی شرایط برای خرید این باشگاه بود و حتی گفته شده بود که مذاکراتی هم بین دو طرف در جریان است تا انتقال مالکیت آن هرچه سریع‌تر انجام شود.

 



مبلغ مدنظر مدیران اینتر برای فروش این باشگاه مبلغ یک میلیارد یورو است که مبلغ قابل توجهی است و این شرکت آمریکایی اطمینان دارد که می‌تواند برای خرید اینتر با مالکان فعلی آن به توافقی خوب و مورد تایید دو طرف برسد. 

 

حالا دو روزنامه مطرح ایتالیایی توتو اسپورت و کوریره دلو اسپورت خبر داده‌اند که یک صندوق سرمایه‌گذاری از کشورهای خاورمیانه که هنوز نام آن مشخص نیست قصد دارد پیشنهادی رسمی را به اینتر ارائه کند. 

 



با توجه به ولخرجی کشورهای عربی حوزه خلیج فارسی در چند فصل اخیر برای خرید باشگاه‌های اروپایی این احتمال وجود دارد که پیشنهاد آنها تهدیدی جدی برای این شرکت آمریکایی باشد.

 


شرکت سونینگ که در حال حاضر مالکیت اینتر را برعهده دارد امیدوار است که بتواند اکثریت سهام این باشگاه را حفظ کند و فقط بخشی از آن را با شرکتی تازه شریک شود اما ممکن است شرایط مطابق خواسته آنها پیش نرود.

 

21111ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها