۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
بازدید:۴۶۴
صد آنلاین | تیم فوتبال فولاد ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.
کد خبر : ۴۱۳۰

تیم فوتبال فولاد ایران در حالی که موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا قرار بگیرد دچار حاشیه‌های خود ساخته شد. جواد نکونام در آستانه یکی از حساس‌ترین مسابقات تاریخ باشگاه فولاد خوزستان به یکباره ساز جدایی کوک کرد و بعد از پیروزی مقابل تیم دسته دومی الفیصلی عربستان از سمت خود استعفا کرد!

  • با این حال تیم فولاد امشب باید در یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا برود و با تیم چند ملیتی الهلال عربستان بازی کند تیمی پر ستاره که همین چند روز پیش در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید بازی کرد و ۵ بر ۲ بازنده شد. با توجه به پتانسیل و ساختار منسجم و حرفه‌ای باشگاه الهلال و ستاره‌های چند ملیتی که این تیم دارد روی کاغذ فولاد شانس کمی برای برنده شدن مقابل این تیم سرشناس عربستان دارد، اما فوتبال در زمین سبز برگزار می‌شود و بار‌ها جوانان شایسته ایرانی توانایی‌های بالای خود را به رخ همگان کشیده‌اند.

در این بازی توجه هواداران فوتبال کشورمان بیش از همیشه به غیرت و تعصب و تکنیک بازیکنان ایرانی است، زیرا فولاد سرمربی اصلی خود را در این بازی ندارد و دستیار نکونام به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است. این شرایط برای فوتبال کشورمان در یک بازی بین‌المللی کاملا عجیب و غریب است. با این حال امیدواریم که فولاد در این بازی سخت شگفتی ساز شود و بتواند واقعا با حذف الهلال تاریخ ساز شود.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها