۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
بازدید:۲۴۵
صد آنلاین | مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی به ۸۰۰ متر کاهش داد.
کد خبر : ۴۱۱۹۶

به گزارش صد آنلاین ، محسن حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی به ۸۰۰ متر کاهش داد، همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۳ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۹۰۰ متر کاهش داد.

 

 

 


 مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تا دوشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید و طوفان و گرد و خاک در شمال استان را خواهیم داشت. همچنین در نوارشرقی و غرب استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود و با توجه به جهت جریانات احتمال انتقال ذرات گرد و غبار به مناطق مرکزی و جنوبی وجود دارد. از لحاظ دمایی در غالب نقاط استان از جمله مناطق شمالی و مرکزی تا پایان هفته کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

 حیدری توصیه کرد: به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه شود. در ترددهای جاده ای احتیاط شود و تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها