۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بازدید:۶۰۵
صد آنلاین | رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور روستایی سه قلعه به قاسم آباد شهرستان سرایان راکب آن جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۴۱۱۷۷
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساعت 23 شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت در محور روستایی سه قلعه به قاسم‌آباد شهرستان سرایان  بلافاصله نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند. 

 

 


وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه موتورسیکلت با راکبی جوان 23 ساله واژگون شده که بر اثر این حادثه، راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده که با اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد ولی به علت شدت جراحان وارده جان خود را از دست داد. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از  تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم. 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها