آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
بازدید:۱۷۰۶
فرمانده‌ انتظامی خمام از کشف بیش از سه هزار قوطی نوشیدنی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال داخل یک منزل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۴۱۰۳۹

به گزارش خبرگزاری فارس خمام، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی فرمانده انتظامی شهرستان خمام امروز در جمع خبرنگاران از کشف سه هزار و ۴۱۵ قوطی نوشیدنی قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه در پی دریافت خبری در خصوص دپو مقدار زیادی نوشیدنی قاچاق داخل یک منزل در شهر خمام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا متهم ۲۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتف گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان خمام برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان پیام/۳۳۸۹

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟