۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
بازدید:۳۷۳
صد آنلاین | مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۸۰۰ متر کاهش داد.
کد خبر : ۴۰۹۰۰

به گزارش صد آنلاین ، محسن حیدری اظهار کرد:  وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر در ساعت بامداد امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۸۰۰ متر کاهش داد. همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۶ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۵۰۰ متر کاهش داد.

 

 

 




مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تا اواسط هفته آینده وزش بادشدید تا خیلی شدید و طوفان گردوخاک در شمال استان رخ خواهد داد. طی این مدت احتمال افزایش گرد و غبار و کاهش دید افقی در مناطق مرکزی و جنوبی استان وجود دارد و در نوارشرقی و غرب استان وزش باد نسبتاشدید تا شدید انتظار می رود.

وی بین کرد: همچنین به لحاظ دمایی، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده کاهش ۴ الی ۶ درجه ای دما مخصوصا در نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

حیدری توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود. احتیاط در ترددهای جاده ای و محافظت از گلخانه ها و محصولات توصیه می شود و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنید.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها