۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
بازدید:۷۰۸
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی شهریور ماه ممنوعیت تردد در برخی از محورهای شمالی کشور اعمال شده است.
کد خبر : ۴۰۴۸۵

ایمان محرابی نیا گفت: در حال  حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های مکارود ، پل دزدبن و هزارچم  لا شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر(شمال به جنوب)  گزارش شده است.

 


او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شاهاندشت و آب اسک ، آزادراه رشت – قزوین محدوده های سراوان و رودبار - تردد روان در محور فیروزکوه مسیر(رفت و برگشت) گزارش شده است. 

او درباره  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های ساسانی و پل فردیس  هم شاهد هستیم 

او درباره  آخرین وضعیت جوی  هم گفت:  بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان و مازندران - وزش بادوگردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان را شاهد هستیم.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها