آخرین اخبار
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
بازدید:۷۴۲
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از پایان تمرین امروز در دفتر خود میزبان یحیی گل‌محمدی بود.
کد خبر : ۳۹۸۵۱

 دقایقی پیش باشگاه پرسپولیس خبری مختصر را در خروجی وبسایت خود قرار داد که محتوای آن پیرامون جلسه یحیی گل‌محمدی و رضا درویش در دفتر مدیرعامل پرسپولیس داشت.


 

 

 

باشگاه پرسپولیس این جلسه را در مورد «مسائل تیم» قلمداد کرد و نوشت که مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان در آستانه دیدار حساس با النصر عربستان «بایکدیگر گفتگو» کردند.

 

 

در شرح جلسه امشب آمده است: «در این جلسه دو طرف پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات اعضای تیم، دیدار با النصر و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و سایر برنامه‌های پیش روی تیم با یکدیگر صحبت کردند.»

همچنین باشگاه پرسپولیس در خصوص وعده درویش نوشت: «درویش نیز بر تلاش باشگاه برای رفع مشکلات مالی و دغدغه‌های بازیکنان تاکید کرد.» همین جمله کافی است تا مشخص شود، سرمربی پرسپولیس احتمالا وضعیت مالی نامطلوب بازیکنان را به گوش درویش رسانده تا مدیرعامل قرمزها این قول را بدهد.

 

 


این در حالی است که البته موضوع در رابطه یحیی و درویش به خرید مهاجم خارجی برمی‌گردد. جایی که مدیرعامل سرخپوشان پس از ناکامی در جذب مهاجمین مدنظر کادرفنی، شخصا وارد ماجرا شد و در 24 ساعت پایانی نقل انتقالات با دو مهاجم وارد مذاکره شد و نبیل باهویی را به خدمت گرفت.

البته یحیی گل‌محمدی نیز متعاقبا با یک مصاحبه طوفانی علیه مدیرعامل پرسپولیس انجام داد و گفت هیچ دخالتی در جذب نبیل ماهویی نداشته و این مهاجم بدون نظر او جذب شده است.

نکته جالب اینکه نبیل ماهویی هنوز وارد ایران نشده و انتظارها برای حضور او در تهران همچنان ادامه دارد و به نوعی این مهاجم حداقل بازی با النصر را از دست داده و البته مشخص نیست که مراحل نهایی قرارداد او به چه شکلی پیش رفته است.

با این حال اما حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه با رضا درویش و انتشار خبر رسمی از این جلسه، نشان می‌دهد که در آستانه بازی با النصر سرمربی و مدیرعامل سرخپوشان به صلح و آتش بس هرچند کوتاه، رسیده‌اند.

 

 

34443f

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها