۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
رییس ای اف سی بی‌صبر برای این تورنمنت

غیبت ایران در جام جهانی دوم در قطر

بازدید:۵۰۸
شیخ سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تایید کرد که مسابقات زیر 23 سال آسیا در سال 2024 در فضای بین المللی در ورزشگاه‌های قطر برگزار می‌شود.
کد خبر : ۳۹۷۰۶

پ شیخ سلمان در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: قاره آسیا با رویداد بزرگ فوتبال این نسل همراه خواهد بود که با شور و اشتیاق فراوان به رویای تاج‌گذاری قهرمانی زیر 23 سال آسیا و راهیابی به پاریس 2024 نگاه خواهد کرد. بازی‌های انتخابی المپیک در یک فضای جهانی ایده‌آل در کشور قطر برگزار می‌شود که به هواداران فوتبال آسیا امکان می‌دهد از مسابقات رقابتی بزرگی لذت ببرند که بهترین تصویر از پیشرفت تاریخی فوتبال آسیا و ارزش هنری بالای تیم‌های این قاره را ترسیم می‌کند.

 

 

 


رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رئیس اول فدراسیون بین المللی به تیم‌های آسیایی راه یافته به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که در سال 2024 به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود، تبریک گفت.

 

 

شیخ سلمان تاکید کرد که افزایش سرعت رقابت‌ها و عملکرد فنی تا دور نهایی مقدماتی نشان دهنده قدرت و شباهت بین تیم‌های شرکت‌کننده است. همچنین تیم‌ها توانستند سیستمی از عناصر متمایز را برای نسل آینده‌دار و جدید ایجاد کنند. بازیکنانی که قاره آسیا منتظر درخشش دوباره در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هستند.

تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا پس از پایان مسابقات مقدماتی دیروز مشخص شدند که ایران غایب بزرگ این تورنمنت خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها