آخرین اخبار
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
بازدید:۴۰۱
صدآنلاین | دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد که جدال دیگری هم روی سکو ها بین طرفداران دو تیم برگزار در جریان است.
کد خبر : ۳۹۷۰

رقص یک سپاهانی، سکوی پرسپولیسی ها را به آتش کشید/ فحاشی شدید پیش‌درآمد جدال پرسپولیس و سپاهان/ برای ورود یک تیم اسپند دود کردند

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی، تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. دیدار این دو تیم که متشکل از تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر هستند بدون شک جدال مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام حذفی نیز به شمار می‌رود. از این رو حساسیت ویژه‌ای برای هر دو تیم و طرفداران شان ایجاد کرده است.

به ویژه اینکه در طول تقابل های اخیر این دو تیم همواره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و بالعکس در شهر ثالث و در غیاب تماشاگران دو تیم برگزار می شد. دلیل این موضوع هم اتفاقات مربوط به بازی آخر سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان بود که منجر به حواشی تلخی در رابطه با تماشاگران و خودروهای خبرنگاران در پارکینگ این ورزشگاه شد.

مصاف این دو تیم از ساعت ۱۵ در استادیوم نقش جهان استارت می خورد که هواداران سپاهان و پرسپولیسی از ساعتی قبل خودشان را به ورزشگاه رساندند.

در ادامه به بخش‌هایی از حواشی این مسابقه حساس پرداخته شده است:

* ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان موجب شده بود تا طرفداران سپاهانی که تعداد آنها نسبت به پرسپولیسی ها بیشتر بود با زدن بوق و عصبانیت از ترافیک شدید با وضعیت روحی نامناسبی خودشان را به استادیوم نقش جهان برسانند.

* برخی از هواداران در طول مسیر با به صدا درآوردن بوق هایی که در دست داشتند و چرخاندن پرچم تیم هایشان حمایت از تیم های محبوب خودشان را از همان جا استارت زدند.

* طبق اعلام مسئولان برگزاری این دیدار، ۳۰ هزار قطعه بلیت برای این مسابقه به فروش رسیده که ۱۰ درصد آن متعلق به پرسپولیسی هاست و سهم هواداران تیم تهرانی ۳ هزار صندلی در ورزشگاه بزرگ نقش جهان است.

* محل استقلال تماشاگران دو تیم از یکدیگر طوری در نظر گرفته شده که فاصله بین اصفهانی های طرفدار سپاهان و اصفهانی های طرفدار پرسپولیس و هواداران پرسپولیسی شهرهای دیگر به هیچ عنوان به یکدیگر دسترسی نزدیک نباشد.

* به محض حضور تماشاگران روی صندلی های ورزشگاه نقش جهان شعارهای معمول برای حمایت از تیم خودشان استارت خورد که البته خیلی زود لحن شعارها به سمت فحاشی و بی احترامی به طرفداران تیم مقابل تغییر شکل داد.

* از بلندگوی ورزشگاه نقش جهان ترانه های مربوط به جشن قهرمانی تیم سپاهان به طور مکرر پخش میشد و هواداران سپاهانی از شنیدن این ترانه ها پرچم ها را می چرخاند و سرمست بودند.

* جمعیت کم طرفداران پرسپولیس نسبت به هواداران سپاهانی باعث نشده بود که هواداران نماینده پایتخت بابت کری خواندن و جواب دادن به شعارهای تند سپاهانی ها کم بیاورند و آنها هم شعارهای تندی را نثار طرف مقابل می کردند. به همین خاطر جلو روی صندلی های ورزشگاه نقش جهان از حدود ساعت ۱۳ امروز به شدت ملتهب بود.

* عروسک شیر سپاهانی ها که نماد باشگاهشان نیز هست در وسط زمین چمن با ترانه های سپاهانی می رقصید و هواداران نماینده اصفهان را به تشویق بیشتر ترغیب می کرد. رقص این عروسک البته سکوهای طرفداران تیم مهمان را به آتش کشید و از سوی پرسپولیسی‌ها شعارهای تندی را شنید.

* اتوبوس سپاهانی‌ها ۵ دقیقه زودتر از کاروان پرسپولیس به ورزشگاه نقش جهان رسید که البته به محض رسیدن و پیاده شدن بازیکنان گروهی از مسئولان باشگاه سپاهانی برایشان اسپند دود کردند تا احتمالاً چشم نخورند.

* کاروان تیم پرسپولیس ساعت ۱:۳۵ بعد از ظهر بوسیله یک دستگاه اتوبوس وارد تونل ورزشگاه نقش جهان شد و اعضای تیم با فاصله کمی پس از تیم میزبان به سمت رختکن حرکت کردند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها