۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
بازدید:۵۱۲
طبق گزارش منابع آگاه معرفی میت ۶۰ پرو توسط هواوی به نوعی بازگشت این کمپانی به بازار بین‌المللی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود
کد خبر : ۳۹۶۲۲

هواوی اخیراً موفق به معرفی چهار گوشی جدید بدون برگزاری مراسم شده است. این گوشی‌ها دارای پردازنده ۷ نانومتری و مودم 5G هستند و همین موضوع باعث شد تا در بین محافل سر و صدای زیادی ایجاد کند. طبق اعلام منابع آگاه معرفی گوشی‌های جدید در واقع اولین اقدام هواوی برای بازگشت جدی این کمپانی به بازارهای بین المللی محسوب می‌شود.

 


طبق گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری آی تی هوم این شرکت اکنون به دنبال برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای بازار داخلی در چین است. از طرفی پی ریزی‌های جدیدی را نیز برای حضور گسترده در بازارهای بین المللی انجام خواهد داد.

 

 

هواوی در جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده به عنوان بزرگترین قربانی شناخته می‌شود. پس از تحریم‌های ایالات متحده علیه هواوی این شرکت وارد فهرست سیاه شده و از آن زمان به بعد ارتباط شرکت‌های آمریکایی با این شرکت به طور کامل قطع شد. در حال حاضر نیز وجود پردازنده‌های ۷ نانومتری در گوشی‌های جدید هواوی نشان دهنده پیشرفت کشور چین و صنعت تراشه‌سازی این کشور است.

 

 

طبق پیش بینی هواوی حجم گوشی های تولید شده توسط این شرکت در سال جاری به حدود ۳۸ میلیون دستگاه خواهد رسید. پیش از این تعداد پیش بینی های این شرکت حدود ۳۰ میلیون بوده است. از این تعداد حدود ۲۰ میلیون در طول ۶ ماه تولید شده و به بازار عرضه شده اند.


 
نویسنده:
حمید سقای حسینی
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها