۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
بازدید:۳۰۰
شیائومی از یک دستگاه واقعیت افزوده جدید ورزشی رونمایی کرد که به دلیل داشتن پردازشگر قدرتمند و یک لنز واید می تواند به کاربر یک زاویه دید فوق العاده ای ارائه کند
کد خبر : ۳۹۶۲۱

دستگاه جدید شیائومی مبتنی بر واقعیت افزوده است و به همین دلیل می تواند تجربه بهتری نسبت به ورزش ها و بازی ها برای افراد در محیط بسته فراهم کند. این دستگاه با نام Somatosensory sports Host با اتصال به نمایشگر تلویزیون می تواند با استفاده از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی کاربر را وارد صحنه های مجازی کند. در این دستگاه یک لنز فوق عریض به کار رفته و به همین دلیل کاربر می تواند در حین بازی و ورزش میدان دید وسیعی را در اختیار داشته باشد.

 


دستگاه شیائومی همراه با مجموعه ای از بازی ها است و شرکت سازنده به صورت هفتگی بازی ها را به روز رسانی می کند. طبق گفته شیائومی در طول یک سال حدود ۲۴۰ محتوای جدید به این دستگاه اضافه خواهد شد. کاربران می توانند با استفاده از ابن دستگاه تجربه خوبی از ورزش کردن در خانه و با استفاده از واقعیت افزوده کسب کنند.

 

 

 

از مهمترین ویژگی های این دستگاه امکان بازی آنلاین کاربر همراه با دوستان خود است. بازوبند قرار گرفته درون دستگاه به کاربر کمک می کند تا به طور همزمان روی پایش کالری و داده های دیگر مربوط به چربی سوزی نیز نظارت داشته باشد.


 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها