آخرین اخبار
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بازدید:۳۴۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 198 کیلو و 450 گرم تریاک در شهرستان حاجی آّباد خبر داد.
کد خبر : ۳۹۴۰۹

به گزارش صد آنلاین ،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز گفت: دراجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران از تحرک اعضای یک باند مبنی بر دپو و جابجایی مواد مخدر از شهرستان حاجی آباد به سمت استان فارس مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

 

 

 




وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد با انجام اقدامات تخصصی و رصد اعضای باند دریافتند قاچاقچیان پس از دپوی مواد، قصد جابجایی آن با دو دستگاه خودرو سواری دارند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: مأموران در قالب دو اکیپ بصورت نامحسوس کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرار داده و موفق شدند با مشاهده خودروهای حامل مواد و پس از تقیب و گریزی کوتاه آنها را متوقف و در بازرسی از آنها 120 کیلو و 200 گرم ماده مخدر تریاک کشف کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در ادامه این طرح و رصد تحرکات باند و اظهارات متهمان، مأموران انتظامی شهرستان از دپو مواد مخدر در یک باب منزل مسکونی مطلع و با هماهنگی قضائی در بازرسی از آنجا 78 کیلو و 250 گرم ماده مخدر تریاک کشف و دو متهم دیگر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف جمعا 198 کیلو و 450 گرم ماده مخدر تریاک و دستگیری 4 سوداگر مرگ در اجرای این عملیات موفق و منسجم پلیسی در شهرستان حاجی آباد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 و سامانه 128 مواد مخدر به پلیس اعلام کنند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها