۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
بازدید:۲۴۰
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی فردوس از توقیف 2 دستگاه وانت نیسان و کشف 6 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۳۹۱۲۱

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ جواد بلوکیان، جانشین انتظامی فردوس اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان  هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه نیسان وانت حامل چوب مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

 

 

 

 


وی افزود: مأموران در بازرسی از داخل خودروها، ۶ تن انواع چوب جنگلی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در سرایان 

سرهنگ حسن عباسی، جانشین انتظامی سرایان نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور فعال یگان های پلیس راهور و انتظامی بخش سه قلعه سرایان با استفاده از حداکثر توان عملیاتی برگزار شد. 

وی افزود: در این طرح پلیس با تحت پوشش قرار دادن اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر با موتور سواران متخلف و مزاحم برخورد های لازم را صورت داد. 

جانشین انتظامی  سرایان  بیان داشت: مأموران در این طرح ۱۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و تعدادی نیز توسط عوامل پلیس راهور شهرستان اعمال قانون شدند. 

سرهنگ حسنی با تاکید بر این که برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم به صورت مستمر ادامه خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: موتورسیکلت سواران ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در هر چه بهتر برقرار کردن نظم و امنیت شهرستان یاری کنند.

4461/ی

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها