آخرین اخبار
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
بازدید:۲۴۳
صد آنلاین | جانشین انتظامی بیرجند از کشف 3 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۳۸۷۲۱

به گزارش صد آنلاین ،  سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین انتظامی شهرستان بیرجند، امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پاسگاه باقران بیرجند هنگام گشت زنی در سطح این شهرستان به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

 

 

 


وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ها، ۳ تن چوب قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۸۰ میلیون ریال برآورد شد.   

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص  ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

 

 

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند. 

سرهنگ تقی زاده بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد. 

وی با اشاره به اینکه در بازجوئی های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها