۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
بازدید:۴۱۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف و توقیف یک دستگاه سواری بی ام وی پلاک جعلی به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد .
کد خبر : ۳۸۶۹۴

به گزارش صد انلاین ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهارداشت: مأموران حین گشت زنی در معابر شهرستان بندرعباس به یک دستگاه سواری " بی ام و" که جهت تعمیرات زیباسازی در کنار مغازه تزئیناتی خودرو پارک شده بود مشکوک و پس از بررسی شماره آن مشخص شد پلاک منصوب بر روی آن متعلق به خودروی دیگری است.

 

 

 



 
وی با بیان اینکه در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت نداشته و شماره اتاق نصب شده نیز به صورت دستکوب می باشد، افزود: راننده با استفاده از پلاک خودروی دیگری اقدام به تردد در معابر شهری می نموده که با تیزبینی پلیس راننده خاطی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
 
سردار جاویدان با بیان اینکه هرگونه دستکاری یا جابجایی در ارقام پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می شود، افزود: خودروی متخلف روانه پارکینگ شد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی این خودروی قاچاق طبق نظر کارشناسان 70 میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: در راستای برخورد قاطع با پدیده قاچاق، پلیس بصورت شبانه روز در حال رصد محورهای مواصلاتی و تحرکات قاچاقچیان است.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها