۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران خبر داد؛

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه شهریار

بازدید:۴۵۹
صد آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه خبر داد.
کد خبر : ۳۸۵۷۲

به گزارش صد آنلاین ، حسین زلفخانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر قاچاقچی مواد مخدر مشخص شد فردی در شهر اندیشه شهریار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

 

 


وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن قاچاقچی مواد مخدر به همراه خانواده اش، متهم در فاز یک شهر اندیشه شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی، حین ورود به ساختمان محل ترددش در راه پله‌های آن دستگیر شد.

زلفخانی گفت: در بازرسی از منزل متهم، ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳۵۲ گرم شیره تریاک کشف شد و همسر متهم نیز به عنوان همدستش دستگیر شده و به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران عنوان داشت: یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچی مواد مخدر توقیف و در بازرسی از منزل برادر متهم، ۴۰۰ گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها