۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
بازدید:۲۲۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان زنجان در پی توقیف یک دستگاه کامیونت ، از کشف 4 هزار و 253 کیلوگرم چای خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : ۳۸۴۲۴

به گزارش صد آنلاین ، سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی، مراتب توقیف یک دستگاه کامیونت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

 

 

 


فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز-زنجان کامیون مذکور را رویت و آن را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار 4 هزار و 253 کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار چای کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار طراقیه با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی از عموم مردم استان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها