آخرین اخبار
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
بازدید:۳۶۵
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران از انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در یکی از مشاوران املاک در شهرستان رامسر خبر داد.
کد خبر : ۳۸۴۰۲

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ علی قیصری گفت: برابر گزارش منابع موثق در یکی از دفاتر مشاور املاک شهرستان رامسر، دو نفر از کارکنان دفتر املاک با همدستی یکدیگر دفتر مزبور را به صورت پاتوق جعل اسناد ملکی در آورده و مبادرت به تنظیم مبایعه نامه‌های صوری و با جعل امضا اقدام به کلاهبرداری با شیوه فروش املاک به افراد غیر می‌کردند.

 

 


وی افزود: با تنظیم گزارش اولیه بهمراه مستندات لازم، دستور جلب و دستگیری متهمین اخذ و با استعلام از سامانه‌های اطلاعاتی فراجا متهمان شناسایی و با تشکیل اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و در اقدام غافلگیرانه متهمان در دفتر املاک دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اعمال مجرمانه شدند که در بررسی اسناد و مدارک در دفتر املاک مشخص شد که متهم اصلی ابتدا بنچاق مبایعه نامه‌های موجود در دفتر را استخراج و تحت عنوان خریدار بنام خود به فروش رسانده و سپس بر اساس همان مبایعه نامه، اقدام به تنظیم مبایعه نامه جدید و فروش به افراد غیر کرد که در کلیه مبایعه نامه متهمه ردیف دوم مبادرت به جعل امضای مالک مشاور املاک داشته است.

وی ادامه داد: طی بازرسی از دفتر مذکور و همکاری مالک مشاور املاک، تعداد ۸ فقره مبایعه نامه صوری با جعل امضای مشاور املاک به همراه سه فقره چک کشف شد.

سرهنگ قیصری در پایان اظهار داشت: با کشف مستندات جعل و شناسایی مالباختگان اقدامات در خصوص تنظیم شکوائیه انجام و مواجهه حضوری با مالباختگان و معارضان شناسایی شده، در ۸ قطعه زمین جمعاً به متراژ دو هزار و ۸۹۶ متر مربع، متهمین ناگزیر به اقرار به بزه انتسابی شدند که با تشکیل پرونده قضائی متهمین به مرجع قضائی معرفی و پرونده تحت رسیدگی است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها