۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۱
بازدید:۳۷۳
علی کریمی این شانس را دارد که خود را در بین نفرات اصلی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جای بدهد.
کد خبر : ۳۸۳۴۸

 پس از سفر امیر قلعه‌نویی به استانبول و دیدن بازی‌های کایسری اسپور، علی کریمی در دیدار ایران مقابل بلغارستان در نیمه دوم جایگزین احمد نوراللهی شد تا مشخص بشود شانس خوبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جمع نفرات نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دارد.

 

 

علی کریمی پس از جام ملت‌های ۲۰۱۵ آرام آرام به اسکواد تیم ملی اضافه شده و پیش از شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ جای خود را در بین نفرات مدنظر کی‌روش تثبیت کرده بود. با این حال او با وجود درخشش مفرط در استقلال و در باشگاهش هنوز در تیم ملی رل مدنظرش را به دست نیاورده و هافبک‌هایی مثل سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی در چهار سال گذشته‌ بیشترین حضور را در ترکیب تیم ملی داشته‌اند.

 

 

1922754

 

 

جنس بازی علی کریمی البته با این بازیکنان توفیر دارد و به هر صورت او برای شکل دیگری از بازی به کار تیم ملی می‌آید، همانطور که در جام جهانی هم یک لحظه خاص بعد از ورودش به زمین و ارسال پاس به مهدی طارمی، سرنوشت ایران - ولز را تغییر داد.

کریمی که احتمالا در دیدار مقابل آنگولا جزو نفرات اصلی تیم ملی خواهد بود، باید این جنگ بی امان با دیگر هافبک‌های تیم ملی را به نفع خود تمام کند و الا همچنان شانس دو هافبک انتخاب‌شده در بازی بلغارستان برای بازی فیکس بیشتر از او است.

این بازیکن اصفهانی که سابقه حضور در سپاهان و استقلال را دارد، البته در لیگ خوبی به میدان می‌رود و شاید فرم مناسبش در زمستان، همه چیز را به سودش عوض کند.

 

 

211111D

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها