آخرین اخبار
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
بازدید:۴۴۱
صد آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد.
کد خبر : ۳۸۲۲۳

به گزارش صد آنلاین ، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سیزدهم شهریور ماه احدی از ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت زنی انتظامی در محدوده خیابان "شاهد" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهد.

 

 


وی گفت: متهمان در همین حین به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی به آمادگی هر چه تمام‌تر مامور کلانتری اشاره کرد و گفت: مامور این پلیس در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متهمان را متوقف و بلافاصله در یک عملیات پلیسی به تعقیب متهمان می‌پردازد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ترک نشین موتورسیکلت دستگیر، ولی متهم دیگر از محل متواری می‌شود ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت توقیفی به کلانتری انتقال و متهم در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش اعترف کرد.

این مقام ارشد انتظامی از اقدامات پلیسی در شناسایی مال باختگان خبر داد و گفت: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری در پیشگیری از جرم و شناسایی و دستگیری متهمان خبر داد و گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

4461/ی
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها