آخرین اخبار
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
با تمام جزئیات، خود را آماده بازی با اینترمیلان کرده ایم

کونسیسائو: کمترین بودجه را داریم ولی صعود می‌کنیم

بازدید:۵۰۵
سرمربی تیم پورتو هدف تیمش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اینتر را کسب جواز صعود به یک چهارم نهایی دانست.
کد خبر : ۳۸۲۲

به گزارش "ورزش سه"، پورتو با 2 برد و 4 باخت به عنوان صدرنشین گروه B همراه با کلوب بروژ بلژیک راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد. شاگردان سرخیو کونسیسائو که در مکان دوم جدول رده بندی سوپرلیگ پرتغال حضور دارند، فردا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی UCL در خانه اینترمیلان به میدان خواهند. این مربی در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد که هدف تیمش صعود از این مرحله است.

او در شروع صحبت های خود گفت: "خود را آماده این بازی کرده ایم و می خواهیم در پایان ما تیم خوشحال باشیم و یک بار دیگر به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کنیم. آماده شدن برای چنین بازی هایی در این سطح، یک چالش هیجان انگیز است."

سرمربی پورتو با اشاره به قهرمانی تاریخی این تیم و استثنا نامیدن آن افزود: "قهرمانی در چمپیونزلیگ به غیر از غول های فوتبال اروپا، برای دیگر تیم ها بسیار دشوار است. آخرین مورد آن مربوط به پورتو بود که تقریبا 20 سال پیش به دست آمد."

کونسیسائو ادامه داد: "به عنوان نماینده یک باشگاه تاریخی و داشتن یک گروه بسیار خوب که کاملا به آن اعتماد دارم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و فردا سربلند از زمین خارج شویم."

وی با اشاره به اینکه بحث های مالی تنها شرط موفقیت نیست و تیم هایی مثل پورتو هم می توانند برای خود شانس موفقیت قائل باشند، تاکید کرد: "از سال 2006، تنها بایرن مونیخ در مجموع عناوین ملی و بین المللی از پورتو بهتر عمل کرده است. این در حالی است که تیم ما و بروژ، کمترین بودجه را در میان تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی دارند. البته این را هم می دانیم که بودجه در زمین بازی نمی کند و موارد دیگری هم برای موفقیت مطرح هستند."

سرمربی پورتو با تاکید دوباره به هدف جاه طلبانه تیمش گفت: "ما با جزئیات تمام برای این بازی آماده شده ایم و مطمئن هستیم که در صورت انجام برنامه هایمان به هدفی که داریم خواهیم رسید؛ صعود به مرحله یک چهارم نهایی."

کونسیسائو با تحسین حریف فردای تیمش گفت: اینتر تیم قدرتمندی است. این تیم بازیکنان بزرگ با آمار فردی بسیار خوب دارد و در یکی از رقابتی ترین لیگ های دنیا بازی می کند. البته ما هم به کیفیت فردی و جمعی خودمان ایمان داریم.

1804401
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها