۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
بازدید:۶۹۳
صد آنلاین | رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از نجات خانم ۳۰ ساله‌ای خبر داد که به خاطر فرونشست زمین به درون چاه سقوط کرده بود.
کد خبر : ۳۸۱۸۶
 

به گزارش صد آنلاین ، قدیر موسی‌خانی، از نجات خانم 30 ساله‌ای خبر داد که به خاطر فرونشست زمین به درون چاه سقوط کرده بود و اظهار داشت: به دلیل افکن چاه و نشست زمین منزل مسکونی  و چندین مغازه در خیابان مولوی یک خانم 30 ساله به درون چاه سقوط کرده بود.

 

 


وی اضافه کرد: بعد از آگاهی از حادثه در ساعت 12:20 روز شنبه 18 شهریورماه 1402، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قزوین ایکیپ‌های امداد ونجات  خوداز  ایستگاه‌های 3 مولوی و 6 نواب را به محل حادثه اعزام و با انجام عملیات فنی ضمن ایمن‌سازی محل، فرد سقوط کرده را از داخل چاه خارج وبرای مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند. 

موسی‌خانی ادامه داد: در این عملیات  به جز آتش‌نشانی قزوین عوامل اجرایی سامانه 137 منطقه یک به همراه  عوامل انتظامی و امور آب در محل حاضر و اقدام به تخلیه ساکنین منزل و مغازه‌های همجوار کردند.

وی با اشاره به افزایش آمار افکن چاه و نشست زمین در واحد‌های مسکونی بافت فرسوده شهر، تصریح کرد: چاه‌ها در این مناطق به جهت پیشگیری از حوادث مشابه توسط افراد متخصص باید مورد بازدید و در نهایت ایمن‌سازی کارشناسی قرار بگیرند.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها