آخرین اخبار
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
اتفاق عجیب برای شاه ماهی پرسپولیس پس از مصدومیت پیش از دربی
بازدید:۱۱۸۰
صد آنلاین | با توجه به اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند در بازی مقابل بلغارستان رخ داد، این سنگربان به احتمال زیاد جدال حساس ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان را از دست می‌دهد.
کد خبر : ۳۸۱۳۴

قبل از رویارویی ایران و بلغارستان کمتر کسی فکر می‌کرد پیروزی خارج از خانه ما مقابل این حریف اروپایی به قیمت از دست دادن سنگربان اول تیم ملی تبدیل شود اما علیرضا بیرانوند که در جام جهانی دچار مشکل آسیب‌دیدگی شد و بازی با انگلیس و ولز را از کف داد، حالا دوباره مصدوم شده و به احتمال فراوان مسابقه با النصر عربستان در روز اول مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد. اتفاق تلخی که البته برای ستارگان فوتبال ایران طی دوران حضورشان در پرسپولیس اصلا مسئله بی‌نظیری محسوب نمی‌شود و قبلا هم چند بازیکن بزرگ سرخ‌پوش به واسطه همین مشکل لطمات بزرگی خورده‌اند.

 

 

از دست دادن جام جهانی

دو بازیکن بزرگ پرسپولیس قبل از آغاز جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به واسطه مصدومیت لطمات سنگینی خوردند. رضا شاهرودی مهره فیکس تیم ملی در جناح چپ محسوب می‌شد و همه در انتظار بازی کردن او برای ایران بودند اما چند روز قبل از جدال با یوگسلاوی و آغاز رقابت‌های جام جهانی مصدوم شد تا مرحوم مهرداد میناوند به جای او فیکس بازی کند و درخشش در همان مسابقات باعث شد یک ماه پس از پایان جام جهانی فرانسه با باشگاه اشتروم گراتس اتریش قرارداد ببندد.

همچنین احمدرضا عابدزاده هم به خاطر آسیب‌دیدگی مسابقه اول ایران در آن تورنمنت برابر یوگسلاوی را از دست داد. ما آن بازی را با یک گل واگذار کردیم و نیما نکیسا چند موقعیت خوب را از حریف گرفت ولی هنوز هم گروهی از کارشناسان معتقدند اگر عابدزاده برابر یوگسلاوی درون دروازه ایران بود، روی آن ضربه کاشته مغلوب میهایلوویچ نمی‌شد و شاید بازی را نمی‌باختیم.

 

 

شوک قبل از جام ملت‌ها

دیگر بازیکن پرسپولیس که به‌واسطه مصدومیت فرصت حضور در یک تورنمنت بزرگ را از دست داد، حامد کاویانپور بود؛ فوتبالیستی که قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۴ آسیب دید تا برانکو ایوانکویچ مجبور به تغییر شود. شاید اگر حامد به آن مسابقات می‌رفت شرایط زندگی ورزشی‌اش عوض می‌شد.

 

 

در همسایگی عابدزاده و شاهرودی

حالا مصدومیت علیرضا بیرانوند موجب شده تا او به نوعی با احمدرضا عابدزاده و رضا شاهرودی همسایه شود چون اگر به بازی با النصر نرسد، دقیقا مانند همین دو پرسپولیسی یک فرصت بسیار خوب را از دست داده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها