آخرین اخبار
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
بازدید:۳۴۶
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد و گفت: ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه از سارقان کشف شد.
کد خبر : ۳۷۸۲۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" اظهار کرد: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در هفته‌های اخیر در محدوده اطراف حرم حضرت "عبدالعظیم" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

 

 

 


وی گفت: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی‌های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در پانزدهم شهریور ماه امسال موفق به دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتور سیکلت و کشف ۳ دستگاهخ موتور سیکلت سرقتی می‌شوند.

سرهنگ طرهانی ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان ۲۷ الی ۳۱ ساله ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده" شهرری" معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل دادسرای شهرستان ری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

 
 
 
4461/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها