۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
بازدید:۲۰۵۵۶
صد آنلاین | پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم خطیر با اظهارات خود درباره تبعیض بین سرخابی‌ها به نوعی هواداران را گول زده است.
کد خبر : ۳۷۷۷۹

روشن: اظهارات خطیر برای گول زدن هواداران است/ سرخابی ها به جای بیانیه وضعیت خود را درست کنند

 

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات خطیر مبنی بر تبعیض بین آبی پوشان با پرسپولیسی‌ها اظهار کرد: اگر خطیر این حرف را زده باشد مدیریتش را زیر سوال برده است، چون خودش مسئول باشگاه استقلال است. اگر تبعیضی هم هست خودش باید درست کند. به نظرم این  به معنی گول زدن هوادار است. بهتر بود این طور حرف می‌زد که  فکر می‌کنیم که تبعیض وجود دارد و به هوادار قول می‌دهیم که از باشگاه دفاع می‌کنیم.

 

 

بیانیه‌ها برای گول زدن هواداران است 

روشن درباره اینکه بیانیه‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر چطور می‌بیند، گفت: این‌ها تبلیغاتی است که راه می‌اندازند تا مردم و هواداران  را گول بزنند و درست نیست و باید حقایق را بگویند. همه می‌دانند که استقلال  قدیمی‌ترین باشگاه ایران است و باید سایر باشگاه‌ها کار دستشان بیاید و به نوعی ماست خود را کیسه کنند.

 

 

استقلال و پرسپولیس دعوای زرگری راه انداختند 

وی افزود: به نظرم اصلا معنی ندارد که  این دو باشگاه بیانیه می‌دهند و حرف‌هایی که علیه هم می‌زنند بد است. آن‌ها به جای اینکه بیانیه علیه یکدیگر بدهند  وضعیت تیم‌های خود را درست کنند. این دو باشگاه  علیه یکدیگر کری خوانی می‌کنند و دعوا زرگری  برای گول زدن هواداران است.

 

 

بازی دوستانه با بلغارستان  انتخاب خوبی است 

روشن درباره اینکه بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم ملی بلغارستان را چطور می‌بیند، گفت: باید این بازی‌ها انجام شود تا بتوانند تیم را برای جام ملت‌های آسیا آماده کرده و ترکیب  اصلی تیم را پیدا کنند. به نظرم انتخاب خوبی صورت گرفت.

 

 

بازی با بلغارستان به تیم ملی فوتبال کمک می‌کند 

پیشکسوت فوتبال درباره  اینکه بازی دوستانه با تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا می‌تواند محک خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد، گفت: به هر حال کاچی بهتر از هیچی است. اکنون وضعیت تیم بلغارستان مناسب نیست و قبلا رزومه خوبی داشت و یکی از تیم‌های خوب بلوک شرق بوده است. بلغارستان اسم بزرگی دارد و بازی با این تیم می‌تواند به تیم ملی کمک کند همچنین باید این بازی انجام شود تا  کادر فنی هم بازیکنان را محک بزند و هم ملی پوشان آمادگی جسمانی‌شان مشخص شود تا ترکیب اصلی تیم ملی شناسایی شود. به نظرم تا بازی دوستانه انجام نشود امکان شناخت نفرات نیست و کار خوبی انجام شده است.

 

لیست تیم ملی فوتبال نهایی نیست 

او درباره اینکه در لیست تیم ملی فوتبال جای چه بازیکنی خالی است، گفت: به نظرم اکنون نمی‌شود در این باره صحبت کرد، چون لیست نهایی نیست. بازی با بلغارستان از تعدادی بازیکن استفاده می‌کنند و در دیدار با آنگولا هم  ترکیب دیگری را به زمین مسابقه می‌فرستند. کادر فنی حداقل  ۷۰، ۶۰ نفر در نظر دارد که از بین آن‌ها ۲۲ نفر برای جام ملت‌های آسیا باید انتخاب شود. بازی‌های دوستانه با ترکیب‌های مختلف برگزار شود تا نفرات اصلی خود را پیدا کنند.

روشن درباره دعوت نشدن کنعانی زادگان به علت مسائل انضباطی و سردار آزمون به علت مصدومیت گفت: این موضوع بستگی به مدیریت تیم دارد.  اگر بازیکنی در زمین مسابقه خوب یا بد باشد کادر فنی باید تصمیم بگیرد، اما اگر اتفاقات رخ داده بیرون از زمین مسابقه باشد به مدیریت و کمیته تیم‌های ملی مربوط می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها