آخرین اخبار
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۲
بازدید:۹۴۹
امانوئل پتی، هافبک سابق آرسنال، از سرمربی این تیم، میکل آرتتا خواسته که کای هاورتز را نیمکت نشین کند.
کد خبر : ۳۷۶۸۶

 ستاره فرانسوی سابق آرسنال معتقد است که هاورتز در بازی روز یکشنبه مقابل منچستر یونایتد با ترس و بدون اعتماد به نفس ظاهر شده بود و ترجیح می‌داد از جریان بازی دوری کند. 

 

این بازیکن شجاعت فیکس بودن ندارد!

 

 

او در این باره گفته است:"من در بازی روز یکشنبه برای او متاسف شدم. هنوز معتقدم که او ویژگی های فوق العاده ای دارد. از زمانی که او به انگلیس آمده است در حال تلاش برای جا افتادن است اما هنوز چیزی از او در زمین ندیده ایم.

 

 

انگار در بازی روز یکشنبه سعی میکرد خودش را در زمین پنهان کند.  اگر من جای آرتتا بودم، او را نیمکت نشین می‌کردم. نه به عنوان مجازات، تاکید میکنم، نه به عنوان مجازات. اما او را روی نیمکت مینشاندم تا کمی از این وضعیت خارج شود. او هنوز شرایط بازی و اعتماد به نفس انجام خواسته های آرتتا را ندارد، او می ترسد. او از تلاش کردن می ترسد. در حال حاضر جرات انجام هیچ کاری در زمین را ندارد."

 

 

هاورتز هنوز نتوانسته یک گل یا یک پاس گل برای آرسنال به ثبت برساند. این باشگاه 75 میلیون یورو برای جذب او از چلسی صرف کرده و توپچی ها به وضوح از این ملی پوش آلمانی انتظار بیشتری دارند. آرتتا در برابر انتقادات برخی از هواداران از هاورتز حمایت کرد و همچنین تلاش کرده است تا برای بازیکن جدید تیمش انگیزه ایجاد کند. هاورتز امیدوار است زمانی که توپچی ها پس از بازی های ملی، مقابل اورتون به میادین بازگردند، بتواند برای تیم تاثیرگذار باشد.

 

 

این خرید تابستانی آرسنال اکنون با تیم ملی آلمان برای بازی های دوستانه مقابل ژاپن و فرانسه تمرین می‌کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها