آخرین اخبار
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
مصاحبه جنجالی علی خطیر روی اعصاب هواداران استقلال
بازدید:۹۸۵
صد آنلاین | اختلاف نظر و سلیقه بین مدیریت و سرمربی در تمام گفته‌های بیش یک ساعت و نیم ایشان در فوتبال برتر به وضوح آشکار بود و موج می‌زد.
کد خبر : ۳۷۵۴۹

اختلافی که به واقع بیننده و بویژه هوادار استقلال را بسیار آزار می‌داد.

 

از ابتدای گفتگو تا انتهای آن تنها به دنبال یک حرف و جمله مثبت بین مدیرعامل و سرمربی در گفته‌های علی خطیر می‌گشتیم اما به واقع پیدا نمی‌کردیم.

 

اوج گفته‌های ایشان هم راست و درست گفتن صحبت‌های خودشان به عنوان مدیرعامل بود و درست و راست گفتن صحبت‌های سرمربی تیم که جواد نکونام باشد و در این بین هیچ کدام از دو طرف دروغ و پنهان کاری نکرده و نمی‌کنند.

 

 

ایشان خط مشی و تفکر سرمربی تیمش در کسب برد و رسیدن به موفقیت که همانا قهرمانی فصل است درست می‌دانند و یکی از مطالبه‌های بحق نکونام می‌دانند و از طرفی ساختار مدیریتی خودشان که هر تعریفی ایشان از آن دارد را درست می‌دانند و تعریف ایشان از موفقیت هم یک تعریف مدیریتی است که ظاهرا برای این فصل و فصل‌های بعدی قابل انجام و به تحقق رسیدن نیست.

 

 

یک ساعت و نیم پای صحبت‌های مدیرعامل استقلال نشستیم و مثل تمام دفعات گذشته با مصاحبه‌ها و گفتگوهای زنده مدیران عامل قبلی باشگاه استقلال افسوس خوردیم و از ته دل آه کشیدیم.

 

 

مدیرانی که در برنامه‌های تلویزیونی قشنگ و زیبا و از نظر خودشان لذت بخش و مرتب حرف می‌زنند اما در واقعیت همه چیز برعکس است و لااقل آن چیزی نیست که ما لااقل به آن نگاه می‌کنیم.

 

 

مدیران عاملی که خودشان و خط مشی شان را درست و بی عیب و نقص و پاک و مقدس می‌دانند اما با گذران زمان و پس از سالها داستان مدیریتی شان مشخص و معلوم می‌شود.

 

 

خطیر و نکونام هم داستان این فصل باشگاه و تیم استقلال هستند برای رسیدن به موفقیت، موفقیتی که از نظر و نگاه هر دو طرف دو تعریف و مسیر جدا دارد، حال باید بنشینیم و ببینیم این دو تعریف جدا کی به نتیجه خواهند رسید، نتیجه ای که موفقیت واقعی استقلال را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها