۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
بازدید:۲۷۸
صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.
کد خبر : ۳۷۲۵۱

به گزارش صد آنلاین ، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مسعود مثنوی گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

 

 

 

 


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عصر روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید با سمند در محور سامان به پل زمانخان، به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات‌ این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت و امدادگران پس ارزیابی صحنه، اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت را برای ۲ مصدوم انجام دادند و به مرکز درمانی انتقال دادند و چهار مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مثنوی اضافه کرد: گزارش حادثه دیگری مبنی برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری در ابتدای بلوار معلم دریافت شد و نیروها امدادی به محل اعزام شدند و پس ارزیابی صحنه برای یک مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد موتور سیکلت با گاردریل در سه راهی چمزین منجر به مصدومیت یک نفر شد و بعد از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، امدادگران این مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها