۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۵
بازدید:۶۵۱
باشگاه تاتنهام به خداحافظی بازیکن سابق خود از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۷۱۸۸

 ساندرو، هافبک سابق تیم ملی برزیل و باشگاه تاتنهام در سن 34 سالگی از دنیای بازی خداحافظی کرد. باشگاه تاتنهام به همین مناسبت در مطلبی روی سایت رسمی خود، ضمن انعکاس این خبر، به تمجید از بازیکن سابقش پرداخت که در ادامه می‌خوانید؛

 


این هافبک تمام عیار اولین بازی خود را برای اینترناسیونال در برزیل در سن 18 سالگی انجام داد و بیش از 300 بازی در دوران حرفه‌ای خود به مدت 16 سال انجام داد و در انگلیس، ترکیه، ایتالیا و پرتغال حضور داشت. او همچنین 17 بازی ملی برای برزیل انجام داد.

 

ساندرو که ملقب به "جانور" بود، با بازی‌های تمام تهاجمی خود بین سال‌های 2010 تا 2014 برای ما تبدیل به چهره‌ای متفاوت شد، به ویژه زمانی که در اولین فصل حضور او در سال 2010/11 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. ساندرو که در فصل 2012/13 دچار مصدومیت شدید زانو شد، 105 بازی برای ما انجام داد تا اینکه در سال 2014 به کیو پی آر رفت.

 

ساندرو که اخیراً مهمان پادکست Off The Shelf ما بود، جایی که با هم تیمی سابق خود مایکل داوسون ملاقات کرد، روز دوشنبه از طریق ویدیویی در اینستاگرام بازنشستگی خود را اعلام کرد.

 

ساندرو در حال حاضر در تلاش است تا مدارج مربیگری خود را پشت سر بگذارد. او در گفتگو با ما در این خصوص گفت: مدت زیادی است که به این موضوع فکر می‌کنم؛ مربی شدن!

 

2111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها