۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
بازدید:۷۰۱
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این باشگاه نیاز به جراحی و سختی برای درست شدن آینده‌اش دارد و در این موضوع هیچ تردیدی نیست.
کد خبر : ۳۷۱۸۳

علی خطیر، مدیدعامل استقلال امشب میهمان ویژه، برنامه فوتبال برتر بود و گفت‌وگوی جالب توجهی با میثاقی داشت. او در مورد تغییرات زیاد مدیریتی استقلال گفت: مدیران زیادی به استقلال آمدند و پس از چند ماه رفتند چون زیر فشار نتوانستند تحمل کنند که این کار را سخت میکند. اجازه نمیدهد از کار روزمرگی خارج شود و به برنامه کوتاه مدت یا میان مدت و بلند مدت فکر کنید. خیلی از رفتارها درست نیست.

 


خطیر در مورد اینکه نمی‌خواهد رویه برخی مدیران را در جهت ضربه زدن به استقلال پیش بگیرد گفت: باید با این اعداد وضعیت را از این بدتر نکنید.

 

 

می‌شود مثل خیلی از مدیران لقب کینگ، پادشاه و ... بگیرید و هزینه کنید و چهار تا هم عکس بگیرید ولی دو روز دیگر بروید ولی همان هوادار که به به و چه چه می کنید ولی اعداد و ارقام بیاید، همان هوادار فحشت می دهد. من وقتی آمدم، باید نسبت به تاریخ باشگاه و نسبت به تمام اتفاقاتی که رقم خورده، مسؤول باشم و نمی‌توانم به خودم بقبولانم فقط برای اسم خودم که در فضای مجازی از من تقدیر و تشکر کنند از این که هست، بدتر کنم.

 

 

او در ادامه راجع به ضرورت صبوری هواداران بیان کرد: شما باید تصدیق کنید که هر جراحی خون ریزی دارد و امکان ندارد. اگر قرار باشد استقلال زیر نظر جراحی قرار بگیرد، باید هزینه بدهیم. هزینه آن یک سال صبوری باشگاه استقلال است.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها