آخرین اخبار
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
بازدید:۴۹۴
صد آنلاین | سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک واحد تعمیرات موتور در رجایی شهر کرج خبر داد.
کد خبر : ۳۷۰۲۳
 

به گزارش صد آنلاین ، از کرج سرهنگ پیمان لطیفی معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان از کشف 5 میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو از یک انبار در شهر کرج خبر داد.  

 

 

 


وی ادامه داد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در سطح استان البرز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس امنیت اقتصادی استان از یک انبار نگهداری لوازم یدکی خودرو در شهر کرج بازدید کردند.  پس از انجام هماهنگی های قضائی، ماموران به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 4 هزار و 518 عدد انواع لوازم یدکی خودرو را کشف کردند. 

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است. در این خصوص یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد. 

برلیانس حامل لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در توقیف پلیس البرز 
 
سرهنگ حسنعلی پارسافر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه سواری برلیانس و کشف 576 بسته انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.  

وی  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی البرز به یک سواری برلیانس که به سمت استان تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از خودرو 576 بسته لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد. در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 2 موتورسیکلت قاچاق از یک واحد تعمیرات موتور 
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 2 موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال از یک واحد تعمیرات موتور در رجایی شهر کرج خبر داد.  

وی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت خارجی قاچاق در یک واحد تعمیر موتورسیکلت در منطقه رجایی شهر کرج، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت. 

نادربیگی افزود: با انجام تحقیقات میدانی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق شناسایی و با هماهنگی قضائی ماموران به محل اعزام و در بازرسی از این واحد 2 موتورسیکلت  جی اس ایکس آر 1000 سی سی و یک دستگاه هوندا 1300 قاچاق را کشف و توقیف شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت‌ های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 30 میلیارد ریال برآورد شد، افزود: ماموران یک نفر را در این زمینه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی کردند . 

نادربیگی با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهم ترین اولویت های کار پلیس است از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی از این قبیل را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرقت 20 میلیارد ریال تجهیزات از کارگاه صنعتی 
 
 اعضای باند 5 نفره که از یک کارگاه صنعتی، تجهیزاتی به ارزش 20 میلیارد ریال به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.  

سردار "حمید هداوند" فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.  بررسی اولیه کارآگاهان حکایت از این داشت که یک باند 5 نفره از طریق تخریب دیوار سوله یک مرکز صنعتی وارد محیط آن شده و تجهیزاتی به ارزش 20 میلیارد ریال را به سرقت برده‌اند. 

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات پلیسی اطلاعاتی برای شناسایی سارقان آغاز و در یک مدت زمان کوتاه هر 5 سارق شناسایی و دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف بخشی از اموال به سرقت رفته از این واحد صنعتی از مخفیگاه متهمان، گفت: در تحقیقات تکمیلی سارقان به صراحت به ارتکاب سرقت از واحد سرقتی مورد نظر اعتراف کردند. 

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها