۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
طوری بازی می‌کنیم که به اقای گلی فکر کنم

بازگیر: اخراج مجید کار ملوان را خراب کرد

بازدید:۲۵۸
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
کد خبر : ۳۶۸۵

به گزارش “ورزش سه”، استقلال موفق شد ملوان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست دهد که البته این نتیجه آنقدرها هم غیرقابل پیش‌بینی نبود. 
البته سجاد بازگیر مهاجم ملوان بندرانزلی نظر متفاوتی با ما دارد و نمایش تیمش را قابل قبول ارزیابی می‌کند و می‌گوید: بازی خوبی بود، استقلال تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، ما تمام نکات و دستورات تاکتیکی کادرفنی را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم، تا قبل از به ثمر رسیدن گل به تیم حریف فرصت ایجاد موقعیت و حتی شوت در چارچوب ندادیم اما اخراج مجید عیدی کار تیمی ما را بهم ریخت. 
برنامه ما این بود که بازی را به دقایق پایانی بکشانیم تا از ضدحملات استفاده کنیم که با اشتباه داور این اتفاق نیفتاد. به هر حال این اتفاقات جزیی از فوتبال است.

او ادامه داد: در بازی برگشت ما و استقلال، برخورد مشابه یا حتی شدید‌تر از صحنه اخراج مجید عیدی را در محوطه جریمه حریف، برای ما پنالتی نگرفتند. به گواه آمار و نظر کارشناسان داوری ملوان در این فصل، بیشتر از هر تیم دیگری از اشتباهات تاثیر گذار داوران متضرر شده است‌. واقعا نمی‌دانم این اشتباهات سهوی است یا عمدی. اما به هر حال ما نتیجه این بازی را واگذار کردیم و به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  انشاالله بازی‌های لیگ را با قدرت ادامه می‌دهیم تا با کسب نتایج خوب، جایگاهی در شان ملوان و مردم انزلی به دست بیاوریم.

این مهاجم در مورد عملکرد خود در این فصل توضیح داد: در سه بازی آخر لیگ، دوبار موفق به گلزنی شدم و در جدول گلزنان شش گله هستم. با توجه به فوتبال شناور و پر موقعیتی که بازی می‌کنیم، در وهله اول سعی می‌کنم به نتیجه گرفتن تیم کمک کنم و بعد از آن قطعا به کسب عنوان آقای گلی هم فکر می‌کنم.

وی در رابطه با بازی بعدی ملوان عنوان کرد: طبق برنامه قبلی، باید در هفته بیست و دوم به مصاف فولاد می‌رفتیم اما با توجه به پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این بازی احتمالا به تعویق میفتد. باید منتظر اعلام سازمان لیگ باشیم، اگر این دیدار به تعویق بیفتد، در بازی بعدی از آلومینیوم پذیرایی خواهیم کرد. برای فولاد نیز که تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا است، آرزوی موفقیت دارم.

بازگیر در خصوص وضعیت ملوان در جدول افزود: در آن قسمت از جدول لیگ که ما حضور داریم، تیم‌ها دو یا سه امتیاز با یکدیگر فاصله دارند. روند تیمی ما خیلی خوب است و تلاش می‌کنیم در پایان فصل جایگاهی درخور شان ملوان و انزلی‌چی‌ها به دست بیاوریم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها