آخرین اخبار
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد؛

توقیف خودرو پژو حامل ۲۱ کیلو تریاک در محور هراز

بازدید:۶۹۲
صد آنلاین | سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۲۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور هراز خبر داد.
کد خبر : ۳۶۸۴۲

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ داریوش مهدی زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد در امر قاچاق مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 


وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی متهم به قاچاق مواد مخدر که با استفاده از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد را شناسایی کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: با شناسایی خودروی متهم با هماهنگی قضائی و در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل و عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان این فرد حین تردد در محور هراز متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ مهدی زاده، افزود: مأموران در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند، ۲۱ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب روانه زندان شد و موضوع در دست پیگیری است.

4462/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها