۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
بازدید:۱۹۵
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل محموله قاچاق در بندر جنوبی استان خبر داد و گفت: از این شناور در بندر عسلویه کالاهای قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر : ۳۶۴۴۴
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ یدالله شرفی با بیان اینکه تردد شناورها در خلیج‌ فارس و مرز دریایی استان بوشهر همواره مورد رصد و پایش قرار دارد، اظهار داشت: برخورد با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

 

 

 


وی با بیان اینکه در نقاط مختلف نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های مرزبانی مستقر است گفت: مرزبانان با هر گونه تخلف در عرصه مرز دریایی و نوار ساحلی برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی شناور سنتی حامل کالای قاچاق تصریح کرد: مرزبانان پایگاه کنگان موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی، یک فروند شناور حامل کالای قاچاق در بندر عسلویه در جنوب استان بوشهر را توقیف کنند.

شرفی از کشف کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی از این شناور خبر داد و تصریح کرد: از شناور توقیفی لوازم جانبی تلفن همراه، پوشاک، کفش و دیگر تجهیزات قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را 2.5 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در این راستا یک متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شد.

4461/س

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها