آخرین اخبار
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
بازدید:۳۲۸
صد آنلاین | جانشین پلیس راه استان خراسان جموبی گفت: شب گذشته بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 حامل سوخت قاچاق در محور بیرجند- نهبندان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر : ۳۶۳۲۸

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ محمد امیر کاظمی امروز در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: ساعت 22 و 33 دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور بیرجند- نهبندان در محل پیچ حسین آباد بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

 

 


وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 حامل سوخت قاچاق که در مسیر بیرجند- نهبندان در حال حرکت بوده، در محل پیچ حسین‌آباد واژگون و دچار حریق شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

461/س

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها